INIZIO ANNO SCOLASTICO – ZAČETEK ŠOLSKEGA LETA

Obveščamo vas, da bomo na naši šoli  začeli s poukom s polnim urnikom, v skladu z deželnim šolskim koledarjem, v ponedeljek, 11. septembra 2017, kar velja bodisi za vrtec, osnovno šolo kot tudi za nižjo srednjo šolo.

Začetni sestanek s starši bo v torek, 5. septembra:
ob 17.30
za vrtec v prostorih vrtca
ob 18.00 za osnovno in nižjo srednjo šolo v prostorih šolske menze.

Starše malčkov, ki bodo letos začeli obiskovati vrtec naprošamo, da jih samo prvi dan pouka v vrtec pospremijo med 8.30 in 9.30.
Prva dva tedna od 11. pa do 22. septembra bo za skupino malih v vrtcu skrčen urnik (od 8.00 do 13.00 vključno s kosilom), da bo vključitev lažja. Malčke ob 13. uri prevzamejo starši.
Še nekaj navodil glede opreme: otroci vrtca naj imajo s sabo copate in tudi kompletno preobleko, vse pa po možnosti označite z otrokovim imenom.

Si avvisano i gentili genitori che le attività didattiche inizieranno, come da calendario scolastico regionale, lunedì 11 settembre 2017 per tutti gli ordini di scuola – infanzia, primaria e secondaria di 1° grado – con orario regolare dalle 8.00 alle 16.00.

La riunione iniziale con i genitori  avrà luogo nella sede scolastica di San Pietro martedì 5 settembre:
alle ore 17.30 per la scuola dell’infanzia
(salone scuola dell’infanzia)
alle ore 18.00
per la scuola primaria e secondaria di 1. grado (mensa scolastica).

I genitori dei piccoli che inizieranno a frequentare la scuola dell’infanzia quest’anno sono pregati di accompagnare a scuola i bambini, solo il primo giorno, tra le 8.30 e le 9.30.
Nelle prime due settimane, dall’11 al 22 settembre, per agevolare l’inserimento, il gruppo dei piccoli osserverà un orario ridotto dalle ore 8.00 alle 13.00 con pranzo incluso ed il rientro a casa  sarà a carico dei genitori.
Corredo necessario per i bambini della scuola dell’infanzia: pantofole e zainetto con ricambio completo per ogni eventualità, contrassegnato dal nome del bambino.